Hoe gaan wij te werk?
Wij hebben alles in huis om jouw creatieve project van A tot Z te produceren. Van de briefing, via het bedenken van vernieuwende concepten en een goed onderbouwde strategie, naar het produceren, de post-productie, tot uiteindelijk de distributie. Een echte one-stop shop dus.
1. Een goed gesprek
Echte creativiteit bereik je samen. En dat begint met goed luisteren. Wij gaan altijd graag met onze klanten in gesprek om samen tot een geweldig idee te komen. Of je idee nou nog uit een klein zaadje bestaat, of al flink is uitgewerkt, we plannen altijd een sessie in met onze klanten om jullie doelen en ideeën te bespreken, en nog beter te maken.
2. Concept & Strategie
Na een goede briefing gaan wij aan de slag om al die ideeën om te zetten in een concreet concept. Daarbij houden we altijd in het oog dat het creatieve concept binnen een goed onderbouwde strategie moet passen.
Jullie EVP en bedrijfscultuur zijn een belangrijk onderdeel in deze fase, maar we bekijken de situatie altijd vanuit de doelgroep. Wat voor content en tone of voice waarderen zij het meest op de gekozen platformen? En hoe zorgen we dat we met het beschikbare budget het gewenste resultaat behalen?
Na een goede briefing gaan wij aan de slag om al die ideeën en vraagstukken om te zetten in een concreet concept. Daarbij houden we altijd in het oog dat het creatieve concept binnen een goed onderbouwde strategie moet passen.
3. Productie
Wij hebben ruim 10 jaar ervaring in film- en fotografie producties in alle soorten en maten. Daarom weten we dat niet ieder project om dezelfde aanpak vraagt.
Of we nu een commercial produceren met een voltallige crew, of een documentaire die vraagt om een zelfregisserende cameraman of -vrouw, een zakelijke fotoshoot of een creatieve campagne; de ervaring hebben we in huis.
Daarnaast zul je bij ons op de set geen regisseurs met grote ego’s tegenkomen, we vinden het belangrijk dat de sfeer op draaidagen relaxed is en het eindproduct ten goede komt.
4. Postproductie
Na de draaidagen gaan onze in-house editors, animatoren, fotografen en sound designers aan de slag om het concept tot leven te brengen. Tijdens het postproductie proces houden we graag de lijntjes kort.
We werken niet op een eilandje, maar betrekken onze partners graag bij de creatieve keuzes die we maken. Om zo tot het best mogelijke eindproduct te komen.
5. Distributie
Als een boom valt in het bos, en er is niemand om het te horen, maakt het dan geluid? Ongeacht wat jouw antwoord is op dat eeuwenoude filosofische vraagstuk, content die online staat maar door niemand wordt gezien, daar heeft niemand iets aan.
Daarom werken wij samen met verschillende media- & marketing agencies die gespecialiseerd zijn in het inzetten, analyseren en optimaliseren van recruitmentcampagnes.
Tarieven
De kosten van een werkenbij video, fotocampagne of social media recruitment post hangen uiteraard helemaal af van het concept en de productie. Ook snappen we dat je in een aantal gevallen vast zit aan een budget. Geef dat vooral in je aanvraag aan, zodat wij ons voorstel hierop kunnen afstemmen.
Wij kijken samen met jou naar the bigger picture. Wat heeft nu meteen je prioriteit? En wat kunnen we nu al meenemen voor content die je straks nodig gaat hebben? Welke soorten content kunnen we ook combineren op de draaidag(en)? En welke content is tijdloos en wat is gebonden aan een seizoen of een dag?
Hier geven we je graag advies over. Wil je direct meer weten over de kosten van de losse producties en met relevante voorbeelden? Laat dan hier je naam en emailadres achter en we sturen je onze brochure toe!
Heb je een vraag?
Isabelle jansen
Isabelle@employerbrandingproductie.nl
+31 6 11015378